Mercedes-Benz Kaliforniya va Nevada Shtatlarida Firuza rang avtomatik yon chiroqlarga ruxsat oldi
Mercedes-Benz Kaliforniya va Nevada Shtatlarida Firuza rang avtomatik yon chiroqlarga ruxsat oldi
- Mercedes-Benz Kaliforniya va Nevada Shtatlarida avtomatlashtirilgan haydash uchun maxsus tashqi yoritish uchun dunyodagi birinchi ruxsatnomani oldi
- Kaliforniyada avtomagistrallarda avtomatlashtirilgan haydash uchun Firuza rang chiroqlarni tekshirish uchun ruxsatnoma mavjud.
- Nevada shtatida ruxsat 2026-yilgi EQS va S-class DRIVE PILOT avtomobillaridan boshlab ishlab chiqarish avtomobillarini maxsus o'lchamli chiroqlar bilan jihozlash imkonini beradi va qonunchilikka o'zgartirishlar kiritilgunga qadar amal qiladi.
- DRIVE PILOT — ning keyingi rivojlanishida birinchi dastur-AQShda (Kaliforniya, Nevada) birinchi va yagona sertifikatlangan shartli avtomatlashtirilgan haydash tizimi (SAE-3-daraja)
- DRIVE PILOT-ning ishlab chiqarishga tayyor versiyasi allaqachon Kaliforniya va Nevada yo'llarida 3-darajali cheklangan eqs sedan parki bilan debyut qilgan.
- DRIVE PILOT bilan 2024-yilgi EQS Sedan va S-Class modellarini mijozlarga yetkazib berish 2024-yil boshida Kaliforniya va Nevadadagi ishtirokchi Mercedes-Benz dilerlari orqali sotuvga chiqariladi.
Mercedes-Benz Kaliforniya va Nevada Shtatlarida avtomatlashtirilgan haydash uchun maxsus tashqi o'lchamli chiroqlardan foydalanish uchun ruxsat olgan dunyodagi birinchi avtomobil ishlab chiqaruvchisi bo'ldi. Kaliforniyada avtotransport vositalarini sinovdan o'tkazish uchun soliqdan ozod qilish uchun ruxsatnoma dastlab ikki yil bilan cheklangan. Nevada shtatining ruxsati 2026 yilgi Mercedes-Benz ishlab chiqarish avtomobillariga taalluqlidir va shtat qonun chiqaruvchi organi kerakli o'zgarishlarni amalga oshirmaguncha amal qiladi.
Ikkala ruxsat ham Mercedes-Benzga avtomatlashtirilgan transport vositalari va boshqa yo'l foydalanuvchilarining o'zaro ta'siri haqida muhim ma'lumotlarni olish imkonini beradi. Yon chiroqlarning kiritilishi avtomatlashtirilgan haydashning ijtimoiy qabul qilinishini sezilarli darajada oshirish va yo'l harakati xavfsizligini ta'minlashga qaratilgan, chunki chiroqlar avtomatlashtirilgan haydash tizimining holatini tashqi tomondan aniq ko'rinadigan qiladi. Shuningdek, u huquqni muhofaza qilish organlari va politsiya xodimlariga tizimning holatini aniqlashga va shartli ravishda avtomatlashtirilgan sayohat paytida haydovchilarga ikkinchi darajali faoliyat bilan shug'ullanishga ruxsat berilganligini aniqlashga imkon beradi. SAE j3134 tomonidan tavsiya etilgan amaliyotga muvofiq ishlab chiqilgan Kaliforniyada avtomatlashtirilgan haydash uchun Firuza rangli yon chiroqlar Old va orqa chiroqlarga, shuningdek, sinovdan o'tgan Mercedes-Benz avtomobillarining ikkita tashqi oynasiga o'rnatilgan.
"Avtomatlashtirilgan gabarit chiroqlarini ishlab chiqish orqali Mercedes-Benz yangi sanoat standartlarini qayta o'rnatdi. Biz AQShda, ayniqsa Kaliforniya va Nevada Shtatlarida bunday ruxsatnomalarni olgan dunyodagi birinchi avtomobil ishlab chiqaruvchimiz. Yo'llarda avtomatlashtirilgan transport vositalari qanchalik ko'p paydo bo'lsa, transport vositasi va atrof-muhit o'rtasidagi aloqa va o'zaro ta'sir shunchalik muhim bo'ladi."
Markus Shefer, Mercedes-Benz Group AG boshqaruv kengashi a'zosi, rivojlanish va xaridlar bo'yicha texnik direktor
Birinchi foydalanish holati: DRIVE PILOT
Avtomatlashtirilgan yon chiroqlar dastlab Kaliforniyadagi DRIVE PILOT tizimi bilan jihozlangan sinov avtomobillariga birlashtiriladi, bu dunyodagi birinchi SAE-Layer 3 shartli avtomatlashtirilgan haydash tizimi bo'lib, xalqaro miqyosda joriy turdagi tasdiqga ega. DRIVE PILOT 2021-yilda Germaniyada, shuningdek, 2023-yilda Nevada va AQShning Kaliforniya Shtatlarida sertifikat oldi, bu yerda har bir shtat alohida sertifikatlashni talab qiladi. Germaniyada DRIVE PILOT 2022-yildan beri buyurtmalar uchun mavjud va AQShda birinchi ishlab chiqarish avtomobillari yaqinda Kaliforniya va Nevada avtomobil yo'llarida debyut qildi.
Avtomatlashtirilgan haydash uchun yon chiroqlarning rangini tanlash
Turkuaz bu rang tanloviga ta'sir qilgan ikkita muhim mezonga javob beradi: uning ko'rinishi boshqa yo'l foydalanuvchilarini ishonchli va tez aniqlash imkonini beradi, shuningdek, uni mavjud avtomobil yoritgichlari va svetoforlar yoki favqulodda yoritish kabi svetoforlardan ajratib turadi. Natijada, mavjud yorug'lik ranglari bilan chalkashlik ehtimoli sezilarli darajada kamayishi mumkin. Bundan tashqari, ko'plab test sinovlari natijalariga ko'ra, Firuza rangi avtomatlashtirilgan haydash uchun maqbuldir. Ham fiziologik, ham psixologik omillar boshqa ranglarga qaraganda deyarli barcha sohalarda Firuza rangining yuqori qiymatlarini ko'rsatadi. Turkuaz, shuningdek, SAE j3134 sanoat standartida tasvirlangan "ADS Gabarit lampalari" avtomatlashtirilgan haydash tizimining faollashuvini ko'rsatish uchun foydalanish uchun. Yangi yoritish kontseptsiyasini ishlab chiqish va tasdiqlashda muhandislar, muvofiqlik menejerlari, ma'lumotlarni himoya qilish bo'yicha mutaxassislar va axloq bo'yicha mutaxassislarni o'z ichiga olgan fanlararo jamoaning birgalikdagi ishi ishtirok etdi.
Ko'proq xavfsizlik uchun standartlashtirish va uyg'unlashtirish
Mercedes-Benz Firuza rangini avtomatik haydash holatini vizualizatsiya qilish vositasi sifatida standartlashtirishga intilib, texnologiyani global tushunish va qabul qilishga yordam beradi. Hozirgacha AQSh, Xitoy yoki Birlashgan Millatlar tashkilotining EEC (Birlashgan Millatlar Tashkilotining Evropa iqtisodiy komissiyasi) ishlab chiqarish avtomobillarida Firuza faralaridan foydalanishning umumiy tizimi mavjud emas. Kaliforniya va Nevada soliqdan ozod qilish bo'yicha birinchi muhim qadamni qo'yishdi. Avtomatlashtirilgan haydash uchun Firuza o'lchamli chiroqlardan foydalanishning kelajakdagi global uyg'unlashtirilgan qoidalari barcha yo'l harakati qatnashchilarining xavfsizligini oshirish uchun asos bo'ladi va keyingi texnik innovatsiyalarga yordam beradi.