Mercedes-Benz innovatsiyasi-utilizatsiya qilingan shinalardan tortib eshik tutqichlarigacha
Mercedes-Benz shinalarni qayta ishlashga dumaloq yondashish uchun bir qator hamkorlar bilan ishlamoqda. Yo'nalishlardan biri BASF kimyoviy qayta ishlash jarayonidan foydalanadi. Boshlang'ich nuqtasi Pyrum Innovations AG tomonidan piroliz tomonidan ishlatilgan shinalardan olingan piroliz moyi. BASF buni qishloq xo'jaligi chiqindilaridan olingan biometan bilan birlashtiradi. Ushbu ikkala materialdan birgalikda foydalanib, ommaviy balans yondashuvi deb ataladigan sertifikatlangan birlamchi sifatli plastmassani yaratish mumkin. Mustaqil sertifikatlash shuni tasdiqlaydiki, etkazib beruvchi yakuniy mahsulot uchun zarur bo'lgan qazilma resurslar miqdorini qayta tiklanadigan manbalar va hurda shinalaridan piroliz moyi bilan almashtirgan. Mercedes-Benz va BASF o'rtasidagi hamkorlik biometan bilan birgalikda eski shinalardan piroliz moyidan birinchi foydalanishni anglatadi.
Qayta ishlangan materiallarni qayta tiklash nafaqat qazilma resurslardan foydalanishni, balki hosil bo'lgan plastmassaning uglerod izini ham kamaytiradi. Bundan tashqari, birinchi marta innovatsion qayta ishlangan plastmassa xom neftdan olingan birlamchi plastmassa bilan bir xil xususiyatlarga ega. Bu uni hozirgi ishlab chiqarishda tayyor echim sifatida tezda qo'llash imkonini beradi. Shu bilan birga, u Mercedes-Benzning yuqori sifat talablariga javob beradi, ayniqsa binoni va to'qnashuv xavfsizligi bo'yicha. Ushbu xususiyatlar shuni anglatadiki, bu jarayon asosiy plastmassadan tayyorlangan ko'plab avtomobil komponentlarini almashtirishi mumkin.
Bu yil EQE va S-Class Fotoalbom xom ashyolardan emas, balki eski shinalardan olingan biometan va piroliz moyi kombinatsiyasidan foydalangan holda ishlab chiqarilgan eshik tutqichlari bilan jihozlangan birinchi ishlab chiqarish modellari bo'ladi. S-Class, shuningdek, ushbu materiallar kombinatsiyasiga asoslangan amortizator bilan birga keladi. Old qismning bir qismi sifatida qism frontal to'qnashuvda boshqa transport vositasiga ta'sir qiluvchi kuchlarning yanada teng taqsimlanishini yaratadi. Eqe suv kabi kelajakdagi modellar, shuningdek, ushbu innovatsion plastmassadan tayyorlangan eshik tutqichlari bilan birga keladi. Kelajakka nazar tashlaydigan bo'lsak, maqsad bu barqarorroq qayta ishlangan materialdan foydalanishni bosqichma-bosqich oshirish, shuningdek, kimyoviy qayta ishlashdan boshqa plastik avtomobil qismlari uchun biomassa balansi yondashuvi bilan birgalikda foydalanishdir. Hozirda kompaniya tegishli ilovalarni o'rganmoqda.To'liq elektr kelajagi yo'lida biz mashinalarimizda ishlatiladigan barcha materiallarning tarkibini qayta ko'rib chiqamiz. Resurslarni tejash haqida gap ketganda, har bir harakat muhim ahamiyatga ega. Yetkazib beruvchilar tarmog'imiz bilan yaqin hamkorlik orqali biz xom qazilma resurslarni qisman Mercedes-Benz tomonidan yetkazib beriladigan qayta ishlangan eski shinalardan tayyorlangan piroliz moyi bilan almashtiramiz. Bu yil allaqachon ushbu texnologiyadan foydalanadigan komponentlar bir qator modellarimiz uchun seriyali ishlab chiqarishga kirishadi. Biz har yili Mercedes-Benz avtomobillaridan bir necha yuz tonna chiqindi shinalarni kimyoviy qayta ishlash va yangi avtomobillarimizda olingan plastmassalardan foydalanish imkoniyatiga ega bo'lamiz deb umid qilamiz. Hamkorlarimiz bilan birgalikda biz materiallar tsiklini yopamiz va innovatsion qayta ishlash jarayonlarini rivojlantirishni faol ravishda targ'ib qilamiz", deydi Markus Shefer, Mercedes — Benz Group AG boshqaruv kengashi a'zosi, ishlab chiqish va sotib olish bo'yicha texnik direktor. Mercedes-Benz AG resurslarni iste'mol qilishni ishlab chiqarish hajmining o'sishidan tobora ko'proq ajratishga intilmoqda. Kompaniya 2030 yilga kelib o'z parkidagi qayta ishlangan materiallar ulushini o'rtacha 40 foizga oshirishni maqsad qilgan.
Mercedes-Benz shinalarni qayta ishlashga dumaloq yondashish uchun bir qator hamkorlar bilan ishlamoqda. Yo'nalishlardan biri BASF kimyoviy qayta ishlash jarayonidan foydalanadi. Boshlang'ich nuqtasi Pyrum Innovations AG tomonidan piroliz tomonidan ishlatilgan shinalardan olingan piroliz moyi. BASF buni qishloq xo'jaligi chiqindilaridan olingan biometan bilan birlashtiradi. Ushbu ikkala materialdan birgalikda foydalanib, ommaviy balans yondashuvi deb ataladigan sertifikatlangan birlamchi sifatli plastmassani yaratish mumkin. Mustaqil sertifikatlash shuni tasdiqlaydiki, etkazib beruvchi yakuniy mahsulot uchun zarur bo'lgan qazilma resurslar miqdorini qayta tiklanadigan manbalar va hurda shinalaridan piroliz moyi bilan almashtirgan. Mercedes-Benz va BASF o'rtasidagi hamkorlik biometan bilan birgalikda eski shinalardan piroliz moyidan birinchi foydalanishni anglatadi.
Qayta ishlangan materiallarni qayta tiklash nafaqat qazilma resurslardan foydalanishni, balki hosil bo'lgan plastmassaning uglerod izini ham kamaytiradi. Bundan tashqari, birinchi marta innovatsion qayta ishlangan plastmassa xom neftdan olingan birlamchi plastmassa bilan bir xil xususiyatlarga ega. Bu uni hozirgi ishlab chiqarishda tayyor echim sifatida tezda qo'llash imkonini beradi. Shu bilan birga, u Mercedes-Benzning yuqori sifat talablariga javob beradi, ayniqsa binoni va to'qnashuv xavfsizligi bo'yicha. Ushbu xususiyatlar shuni anglatadiki, bu jarayon asosiy plastmassadan tayyorlangan ko'plab avtomobil komponentlarini almashtirishi mumkin.
Bu yil EQE va S-Class Fotoalbom xom ashyolardan emas, balki eski shinalardan olingan biometan va piroliz moyi kombinatsiyasidan foydalangan holda ishlab chiqarilgan eshik tutqichlari bilan jihozlangan birinchi ishlab chiqarish modellari bo'ladi. S-Class, shuningdek, ushbu materiallar kombinatsiyasiga asoslangan amortizator bilan birga keladi. Old qismning bir qismi sifatida qism frontal to'qnashuvda boshqa transport vositasiga ta'sir qiluvchi kuchlarning yanada teng taqsimlanishini yaratadi. Eqe suv kabi kelajakdagi modellar, shuningdek, ushbu innovatsion plastmassadan tayyorlangan eshik tutqichlari bilan birga keladi. Kelajakka nazar tashlaydigan bo'lsak, maqsad bu barqarorroq qayta ishlangan materialdan foydalanishni bosqichma-bosqich oshirish, shuningdek, kimyoviy qayta ishlashdan boshqa plastik avtomobil qismlari uchun biomassa balansi yondashuvi bilan birgalikda foydalanishdir. Hozirda kompaniya tegishli ilovalarni o'rganmoqda.To'liq elektr kelajagi yo'lida biz mashinalarimizda ishlatiladigan barcha materiallarning tarkibini qayta ko'rib chiqamiz. Resurslarni tejash haqida gap ketganda, har bir harakat muhim ahamiyatga ega. Yetkazib beruvchilar tarmog'imiz bilan yaqin hamkorlik orqali biz xom qazilma resurslarni qisman Mercedes-Benz tomonidan yetkazib beriladigan qayta ishlangan eski shinalardan tayyorlangan piroliz moyi bilan almashtiramiz. Bu yil allaqachon ushbu texnologiyadan foydalanadigan komponentlar bir qator modellarimiz uchun seriyali ishlab chiqarishga kirishadi. Biz har yili Mercedes-Benz avtomobillaridan bir necha yuz tonna chiqindi shinalarni kimyoviy qayta ishlash va yangi avtomobillarimizda olingan plastmassalardan foydalanish imkoniyatiga ega bo'lamiz deb umid qilamiz. Hamkorlarimiz bilan birgalikda biz materiallar tsiklini yopamiz va innovatsion qayta ishlash jarayonlarini rivojlantirishni faol ravishda targ'ib qilamiz", deydi Markus Shefer, Mercedes — Benz Group AG boshqaruv kengashi a'zosi, ishlab chiqish va sotib olish bo'yicha texnik direktor. Mercedes-Benz AG resurslarni iste'mol qilishni ishlab chiqarish hajmining o'sishidan tobora ko'proq ajratishga intilmoqda. Kompaniya 2030 yilga kelib o'z parkidagi qayta ishlangan materiallar ulushini o'rtacha 40 foizga oshirishni maqsad qilgan.
Mercedes-Benz shinalarni qayta ishlashga dumaloq yondashish uchun bir qator hamkorlar bilan ishlamoqda. Yo'nalishlardan biri BASF kimyoviy qayta ishlash jarayonidan foydalanadi. Boshlang'ich nuqtasi Pyrum Innovations AG tomonidan piroliz tomonidan ishlatilgan shinalardan olingan piroliz moyi. BASF buni qishloq xo'jaligi chiqindilaridan olingan biometan bilan birlashtiradi. Ushbu ikkala materialdan birgalikda foydalanib, ommaviy balans yondashuvi deb ataladigan sertifikatlangan birlamchi sifatli plastmassani yaratish mumkin. Mustaqil sertifikatlash shuni tasdiqlaydiki, etkazib beruvchi yakuniy mahsulot uchun zarur bo'lgan qazilma resurslar miqdorini qayta tiklanadigan manbalar va hurda shinalaridan piroliz moyi bilan almashtirgan. Mercedes-Benz va BASF o'rtasidagi hamkorlik biometan bilan birgalikda eski shinalardan piroliz moyidan birinchi foydalanishni anglatadi.
Qayta ishlangan materiallarni qayta tiklash nafaqat qazilma resurslardan foydalanishni, balki hosil bo'lgan plastmassaning uglerod izini ham kamaytiradi. Bundan tashqari, birinchi marta innovatsion qayta ishlangan plastmassa xom neftdan olingan birlamchi plastmassa bilan bir xil xususiyatlarga ega. Bu uni hozirgi ishlab chiqarishda tayyor echim sifatida tezda qo'llash imkonini beradi. Shu bilan birga, u Mercedes-Benzning yuqori sifat talablariga javob beradi, ayniqsa binoni va to'qnashuv xavfsizligi bo'yicha. Ushbu xususiyatlar shuni anglatadiki, bu jarayon asosiy plastmassadan tayyorlangan ko'plab avtomobil komponentlarini almashtirishi mumkin.